Son iki yıldır nikah şekerlerinde her ne kadar kutu, deniz kabukları ya da biblolu modeller ağırlık kazanmış gibi görünse de çiçekli dal modeller de çoğunlukla tercih edilenlerden. Bana göre deniz kabuklarının modası çoktan geçti ama hala çok tercih ediliyor. Çiçekli uygulamaları yaparken ben de ayrı keyif alıyorum doğrusu. Renkli çiçek başlarını, uygun yapraklar, renkli tomurcuklar, uygun renkte kurdela ve tüllerle kombine etmek ayrı bir keyif. Kumaş çiçeklerle çalışmak çok daha keyifli, daha gerçekçiler lateks çiçeklere göre. Bir de kağıt çiçekler var tabi, onlar da çok hoş. Renkler canlı canlı. Bir de tüm dallar şık bir sepet içinde sunulunca ortaya çıkan güzelliği sanırım en çok onu yapan bizler farkediyoruz. Nikah heyecanı ve telaşıyla gelin ve damadın onları görecek durumu oluyor mu bilmiyorum ama ben hazırladıklarımın hepsi bir aradayken keyfini çıkarıyorum. Hepsi yerine ulaşınca misafirlerin elinde bu mutlu andan bir parça anı kalıyor.
Çiçek modellerim buradaki iki modelle sınırlı değil tabii ki. Sırayla ve hikayesiyle birlikte burada yer alacak. Evet, hikayesi dedim. Her modele bir hikaye atfettim, ama hepsi mutlu hikayeler...

0 yorum: